Nexuz
Administrator
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:37, 30 Gru 2007 Temat postu: Przydatne skrypty |
|
|
Umieszczam tutaj podstawowe skrypty, które napewno się przydadzą
1. Skrypt polega na automatycznym wystrzeleniu Mwalla kiedy kliknie się przycisk.
Kod: | Var
Creature:TCreature;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
procedure Event_KeyDown(Key: integer);
Begin
If key=$11 then //tutaj zmień przycisk na jaki chcesz
begin
updateworld;
Creature := GetCreatureByID(Self.Attacking);
if Creature <> nil then
begin
case Creature.Direction of
0: Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X, Creature.Y - 2, Creature.Z);
1: Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X + 2, Creature.Y, Creature.Z);
2: Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X, Creature.Y + 2, Creature.Z);
3: Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X - 2, Creature.Y, Creature.Z);
end;
end;
end;
end;
Begin
while not terminated do
begin
ProcessEvents;
Sleep(100);
end;
end; |
2. Trenowanie na obu monkach .. bardzo przydatne dla palladinów
Skrypt ten polega na tym że jak (skujemy) monka do xx hp to automatycznie nasza postac zaznaczy atak na drugiego monka i tak w kółko
Kod: | Const
StopAt=50;//Przestań atakować monka jęzeli ma %hp .
AttackAt=80;// zacznij atakować monka kiedy ma powyżej % hp.
TrainName=['Monk','FrinedName1','FriendName2']/you can change it to a player name.
var
creature:tcreature;
function GetCreatureByNameHPHIGH(Name: string): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Name = Name then
if Creatures.Creature[x].z=Self.Z then
if Creatures.Creature[x].Health>AttackAt then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function Attacking: boolean;
var
x: integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Attacking then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
end;
function GetAttackedCreature:TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Attacking=true then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
begin
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if not attacking then
begin
For x:=low(TrainName) to high(trainName) do
begin
If self.attacking<>0 then break;
Creature:=GetCreatureByNameHPHIGH(TrainName[x]);
if Creature <> nil then
creature.attacking:=true;
sleep(100); updateworld;
end;
end;
if attacking then
begin
Creature:=GetAttackedCreature;
if Creature <> nil then
if creature.Health < StopAt then creature.attacking:=false;
end;
sleep(1000);
end;
end; |
3.Gdy nie mam jedzenia w bp usłyszymy alert
Kod: | Const
FoodID = 1111 //tutaj wpisujemy ID foodu jaki mamy w bp
MusicPath = 'C:\Windows\Media\Notify.wav' // This is the main alert of windows.
// You can try to change it to music or another alert
// or whatever you want, just change the path correctly.
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
a:=0;
For x:= 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = FoodID
then a := 1;
Sleep(100);
end;
sleep(100);
end;
sleep(100);
if a = 0 then PlaySound(MusicPath);
end; |
Mam nadzieje że skrypty się przydały
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nexuz dnia Nie 18:40, 30 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|